perjantai 26. joulukuuta 2014

Kinkkuvahtina





Huomasin tässä yhtenä iltana, että emäntä oli piilottanut uuniin jotain TODELLA herkullisen tuoksuista. Yritin sitä sitten joka uunin huokosesta haistella, mutten oikein päässyt selville, mikä se oli, mutta paras sitä oli jäädä vahtimaan.





Päätin sitten jäädä sitä uuniin viereen vahtimaan ja otin siinä nokosiakin, ettei vaan lähde herkku uunista huomaamatta kävelemään.

Välillä kyllä katselin TV:stä "Chaplinin kahlekarkurin", joka oli minun makuuni.

Hirveätä hössötystä kesti monta päivää, enkä ymmärtänyt oikein onko isäntäväki menossa vai tulossa. Puunkin ?!?! kantoivat sisään ja minulle laittoivat puun alle vesiastian, josta kieltämättä oli oikein hyvä käydä juomassa vettä. Kerrankin sisustus minun maun mukaista.

Sitten koitti päivä, jolloin minulla oli paljon vahdittavaa, pientä ja suurta ja nuorta ja vanhaa ja Voi Että, kun olin väsynyt MUTTA niin ONNELLINEN !

Repeä niin naurattaa