tiistai 20. lokakuuta 2015

Makupaloja


Haisee, haisee.......sillon on !!
Emäntä on taas ottanut makkarat ja juustot esiin. Yrittää mukamas salaa minulta niitä ottaa sinne leipälaatikon kätköihin, mutta se ei tiedä, että olen ollut entisessä elämässä vainukoira.
Ja kaiken lisäksi minulla on vakaa visio siitä, että minua on varmaan entisessä elämässä siellä englannissa heitelty makkaran ja juuston siivuilla. Minulla on nimittäin ihan pakottava tarve astua muutama askel taaksepäin, kun emäntä alkaa roikottaa leikkeitä nenäni edessä, vaikka Emäntä kyllä antaa hyvin nätisti ja tyylikkäästi makupalat minulle. Tai sitten minun nenänpäälleni on laitettu jotain makupaloja. En missään nimessä halua liata naamaani eikä ole yhtään kivaa, jos korvani on ruokakupissa syödessäni. Kauhea putsaaminen niissä sitten syönnin jälkeen. Yritän ravistella ja hinkata niitä syönnin jälkeen keittiön mattoon, jonka Emäntä on onneksi asettanut siihen lattialle noin niinkuin ruokaliinaksi. .


Emäntä onneksi on ostanut ainakin yhden spanielinkupin, josta voin syödä niin, ettei korvat roiku ruuan seassa. Saisi kyllä ostaa toisenkin